Gratis försäkring året ut!

Försäkring webb

Vilken företagsförsäkring har du? Kanske du inte har någon alls?
Hög tid att förbättra din ekonomi och sluta ta risker.
Som medlem i Svensk Servicehandel & Fast Food så får du en branschanpassad försäkring gratis året ut!

Från och med 1 september har de som anmäler sig som medlemmar möjlighet att teckna försäkringen som har ett unikt upplägg. Och man börjar alltså inte betala förrän 2014.

Fördelarna med den företagsförsäkring som Svensk Servicehandel & Fast Food erbjuder tillsammans med Adekvat Försäkring är flera. För det första så är den specialanpassad för branschens företagare. För det andra så garanteras – under förutsättning att man varit skadefri i fem år – minst 15 procent lägre premie än marknaden i övrigt. För det tredje så kan man få ytterligare 20 procents premiereduktion. Detta under förutsättning att man genomgår programmet Säker butik.

Vill du få information vad din kommande premie blir? Vill du jämföra med den försäkring du har idag? Kontakta Adekvat så får du hjälp. Men framför allt – om du inte har försäkring – teckna den nu!!

Aktiviteten med gratis försäkring året startar alltså den 1 september. Och det är en angelägen fråga menar Svensk Servicehandel & Fast Foods vd Bengt Hedlund.

- Vi vet att det är en skrämmande stor andel av företagarna inom branschen som inte har försäkring. Något som kan få stora konsekvenser den dagen det händer något. Vi vet också att många av dem som har försäkring, kan få betydligt lägre kostnad om det byter till vår.

- Så missa inte den här chansen. Bli medlem nu. Du som redan är medlem får naturligtvis samma förmån, avslutar Bengt Hedlund.

Kontaktuppgifter Adekvat Försäkring:
0470-70 40 50