Fastfood & Café/Restaurangexpo i Malmö bjuder på många intressanta seminarier

Vilka är de senaste konditortrenderna och vad är hetast just nu? Jan Hedh håller ett seminarium på fackmässan Fastfood & Café på Malmömässan. Jans bageri, Olof Viktors bageri i Glemminge, blev utnämnt till "Årets café". Vad är det Jan gör som ingen annan gör? Lyssna till erfarenheterna, vad som ligger till grund för framgången och Jans tips.

Längre fram i vår avgörs den prestigefyllda kock-tävlingen Bocuse d'Or, där Sveriges representant heter Tommy Myllymäki. På fackmässan Restaurangexpo, som går parallellt med Fastfood & Café, kommer Tommy för att berätta mer om uppladdningen inför tävlingen. Lyssna kostnadsfritt till

Under mässdagarna, 29-30 januari, bjuds det på flera kostnadsfria seminarier med bland annat Espresso House, OKQ8, BunBun och kaffetävlingar som Baristalandskamp och Koppnings-SM 2014. Det blir även ett seminarie där Ida Collin, Årets Servicehandlare 2013, berättar om sin verksamhet och sin syn på företagandet och branschen.

Fullständigt program och all information hittas på: www.easyfairs.com/ffcore