Skip to main content

Guldäggsnomineringar till St1:s reklamfilmer

1679583611582.jpeg

Bilder från filmen.

 

Två av St1:s reklamfilmer har nominerats i kommunikationsbranschens stora tävling Guldägget. Syftet med filmerna är att uppmärksamma vår strävan att erbjuda låga drivmedelspriser, säger St1.

St1 skriver också att: 

"Vi är så glada och stolta för att ha blivit nominerade i kategorin Kortare Filmer med vårt koncept " Inget mer att säga" som uppmärksammar den stora fördelen med våra obemannade stationer som ständigt erbjuder lågt pris".

På Guldäggets hemsida kan vi läsa mer om nomineringen av filmen Minibussen och motiveringen lyder:

När konkurrerande drivmedelsstationer höjde sina röster och fokuserade allt mer på korv, kaffe och kexchoklad, svarade St1 med att låta tystnaden tala. Konceptet "Inget mer att säga" uppmärksammar den stora fördelen med obemannade stationer genom en serie filmer, radiospottar och print. 

I den här filmen får vi följa med när ett lag med innebandyspelare stannar till på en av St1s obemannade stationer. Det blir snabbt dålig stämning.

Se filmen här

skarmavbild_2023-03-27_kl._17.03.36.png